add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? מוזמן לקרוא תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

Monday, February 3, 2014

לחברת הייטק מובילה בתחום אבטחת המידע דרוש/ה איש/ת סיסטם מנוסה עם ניסיון בבדיקות qa.

לחברת הייטק מובילה בתחום אבטחת המידע דרוש/ה איש/ת סיסטם מנוסה עם ניסיון בבדיקות qa.

"דרישות: - לפחות שלוש ניסיון ב - unix/linux,sharpoint,active directory- חובה. - ניסיון בבדיקות QA. - ניסיון בכתיבת סקריפטים. ניתן לשלוח קו"ח ל: "

אל תבוא לא מוכן לראיון מקצועי בלי הכנה טובה, קרא שיחזור ב-Dune




דרוש/ה מפתח/ת php

"דרוש/ה מפתח/ת PHP דרישות: ניסיון של מעל ל- 3 שנים בפיתוח ב- PHP ניסיון ב- Object Oriented Design. ניסיון ב- MVC design pattern ניסיון ב- Client/Server architecture ניסיון ב- PHP 5, SMARTY, JQuery, HTML/CSS, AJAX, JSON, XML. ניסיון בעבודה עם בסיסי נתונים. היכרות עם Social networks APIs (Facebook, Twitter etc - יתרון משמעותי ניסיון עם Linux - יתרון ניסיון עם mongoDB - יתרון ניסיון ב- Flash/Flex – יתרון המשרה בתל אביב קורות חיים ניתן להעביר ל "

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


networking and security engineerדרוש/ה!

"אנו מגייסים Networking and Security Engineer לצוות הNetworking העולמי של SanDisk, כחלק מהצוות העבודה תהיה על פרויקטים ותמיכה ברשת הגלובאלית עם דגש על emea ועבודה על security. השכלה: תואר טכנולוגי- יתרון בולט הסמכות חשובות- CCNP, CCNA, CISSP- חובה. דרישות: 5+ שנות ניסיון בתחום הרשתות של Cisco וBrocade ניסיון והבנה בFirewall, ids, ips, anti-virus, Cisco, Check point ניסיון ב OSPF,BGP,EIGRP קורות חיים מתאימים יש לשלוח למייל- באנגלית בלבד!!! "

הכנה מקיפה לראיון עבודה של E4D


לחברת הייטק גלובלית ומצליחה דרוש/ה מהנדס/ת בדיקות תוכנה.

"דרישות: - לפחות שלוש שנות ניסיון בבדיקות מחברות הייטק. - ניסיון בעבודה עם SQL SERVER. - ניסיון בעבודה עם מערכת MS- TFS, MTM. - אנגלית ברמה גבוהה. - ניסיון בעבודה ע"פ מתודולוגית Agile- יתרון. ניתן לשלוח קו"ח ל: "

לחץ ליצירת קשר למשרה


מומחה /ית אבטחת מידע ותקשורת

"לחברה גדולה ומבוססת דרוש /ה מומחה /ית אבטחת מידע למשרה מלאה. קליטה ישירה לחברה, תנאים מעולים למתאימים /ות! דרישות: - לפחות ארבע שנות ניסיון בתחום - חובה. - ידע מעמיק במוצרי F5 : ASM, LTM, LC, GTM, APM – יתרון משמעותי לידע במודול ASM של חברת F5. - ניסיון בעבודת HANDS ON, הגדרה והקמה של FW בדגש על מוצרי FORTINET - חובה. - ניסיון בעבודה עם מוצרי FORTINET כגון : FortiANALYZER, FortiMANAGER ו-FortiMAIL - חובה. - ניסיון בעבודה עם מוצר DLP כגון WEBSENSE, מוצרי IPS כגון MCAFEE. - ידע עשיר בתחום התקשורת בדגש על ציודי CISCO, הכולל הקמה מ-0. - ידע מעמיק בפרוטוקולי ניתוב כגון: BGP / OSPF / EIGRP. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד."

שחזורי ראיונות מכל חברות ההיטק בארץ, אפילו מ-Tandemg


חברת אדוונטק מתרחבת ומחפשת מיישם/מיישמת sap hr מנוסה לתפקיד מעניין ומאתגר

"דרישות: ניסיון של 5 שנים ומעלה ביישום SAP במודול HR – חובה ניסיון ביישום תהליכים ארגוניים החל משלב הגדרת הצורך, אפיון הפתרון והטמעתו במערכת - חובה ניסיון ב- PD , PA ומודול נוכחות – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם WorkFlow – יתרון קורות חיים ופרטים נוספים: "

גלה מה שואלים בראיונות עבודה בחברת Orbotech


!מהנדסי וריפיקציה, זהירות לא להיכוות !משרה חדשה, חמה מהתנור

"!לחברה בינלאומית אטרקטיבית באזור השרון דרוש/ה מהנדס/ת וריפיקציה מנוסה :דרישות התפקיד - Must have an engineering degree in EE/CS from a well-known university - Must have experience of at least 3 years in ASIC Verification - Must have good knowledge in Verilog HDL - Must have deep knowledge in one or more of the following Languages: Specman, SystemVerilog ,במידה והדרישות מתארות (באופן מצומצם) את הניסיון שלך .אני אשמח להציע לך את התפקיד הבא שלך !Word קו"ח בקובץ 03-6425542"

לחץ כאן ליצירת קשר עם המגייס


looking for a full-stack server software engineer for a great start-up company in ramat-gan!

"must have at least 4 years of experience or military service in an elite technological unit - Deep experience in at least two of the following: C/C++, Python, C# - Experience in using and developing on Linux Plus: experience in network security please send me CV to: "

Go to linkedin for details


טלדור מציעה ₪ 2000 אם תמליץ לנו על מומח/ית תשתיות wmb

"הכנס ללינק, הרשם, שתף ומצא לחבריך משרות רלוונטיות "

לפרטים נוספים היכנס עכשיו


seeking director of online publishers in tel aviv

"See details in link below: "

גלה מה שואלים בראיונות עבודה בחברת Orbotech


דרוש מעסיק!

"לעובדת חרוצה בעלת מוטיבציה רבה להתפתח וללמוד + השכלה בהתאם, באיזור באר שבע והדרום, דרוש מעסיק בתחום המשאבי אנוש/ גיוס/ שכר/ השמה/ רווחה/ כח אדם. למשרה מלאה או משרת סטודנט. ניסיון בזיהוי מועמדים בעלי פוטנציאל לגדול – חובה. נכונות לתת הזדמנות לעובדים חדשים בתחום – יתרון משמעותי. עברית/ אנגלית/ ספרדית – יתרון. * סיפוק רב למתאימים. * לנשים וגברים כאחד. * לפרטים: "

פרטים בלינקדאין


הרחבת פיתוח מוצר תוכנה - cross platform

"שלום. אני והצוות שלי מסיימים בימים אלה פיתוח של מוצר תוכנה עם המון פוטנציאל בתחום המוסיקה ומעוניינים לשלב איש תוכנה עם ידע ב-DELPHY XE5. המטרה היא להרחיב את תאימות המוצר למערכות הפעלה שונות (מקינטוש אייפד, אנדרואיד) . אם יש לכם הידע הרלוונטי ואתם מוכנים להצטרף לפרוייקט מעניין ושאפתני עם פוטנציאל גדול כשותפים לכל דבר, אתם מוזמנים לפנות אלי במייל. לא נדרשת כל השקעה כספית, רק הכישורים הרלוונטיים. המייל שלי: ."

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים


לארגון בטחוני גדול דרוש איש תשתיות linux!

"ניסיון מקצועי מעשי של 3 שנים בתחום תשתיות LINUX RHEL. ידע בשפות סקריפטים מתקדמות (Ruby,Perl,Bush) –חובה. ניסיון מקצועי עם כלי ניהול דיסקים LVM, VERITAS Volume Manager- רצוי. ניסיון מקצועי בסביבת ייצור מורכבת: הכרות VERITAS Cluster או תצורות HA אחרות – רצוי. ידע והכירות עם כלי אוטומציה (Satellite,Puppet ועוד) – רצוי. קורות חיים ניתן לשלוח ל- "

שאלות ותשובות לראיונות מקצועיים ב-Nice


לגוף בטחוני דרוש תכניתן c#!

"תואר ראשון במדעי המחשב/הנדסת תכנה- חובה. ניסיון של שלוש שנים לפחות ב- .NET C# -חובה. ניסיון עבודה עם Multithreaded Environment- חובה. ניסיון עבודה עם Design Patterns-חובה. ניסיון עבודה במערכות מורכבות- חובה. יכולת פיתוח GUI בטכנולוגית Silver Light או WPF- יתרון. הכרה והבנה של תחום ה- SOA וניסיון בטכנולוגית WCF- יתרון. פיתוח BizTalk- יתרון. רקע בתחום ה- GIS- יתרון. יכולת למידה עצמית גבוהה- חובה. יכולת עבודה בצוות- חובה. חשיבה יצירתית- חובה. יכולת הובלה- יתרון. תואר שני- יתרון. הכרת פרוטוקולי תקשורת ומורכבות הרשת- יתרון. ניסיון בנושאי SECURITY (מודעות בנושא כתיבה מאובטחת והכרת עולם אבטחת המידע)- יתרון. קורות חיים ניתן לשלוח ל- "

משרות הייטק בקבוצה ייחודית בלינקדאין ללא חברות השמה


מחפשים סטודנט/ית עם ראש טכני ותשוקה לאינטרנט למשרה מדליקה של אנליסט שיווקי

"נדרשת יתרת לימודים של שנתיים, מסוגל/ת לעבוד 4 ימים בשבוע (לפחות 4 שעות בכל יום) קו"ח ל"

גלה מה שואלים בראיונות עבודה בחברת ארליסנס

No comments:

Post a Comment