add

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? מוזמן לקרוא תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

Thursday, November 12, 2015

Service Desk Representative

Service Desk Representative

•Handling Comverse customers' with all of their IT needs on the full range of products, applications and infrastructure.
•Providing the customer with a solution through information gathering.
•Analytical trouble shooting and problem research/route/escalate the call to the appropriate resolution group.
•Escalation and management of calls to agreed service levels.
•Excellent attendance and punctuality are required.
•Excellent customer approach and service oriented

Job Requirements

•Answer customers promptly and professionally
•Phrase in a costumer oriented manner and high level of service oriented
•Log/Validate all customers Call Handling Database
•Resolve a high percentage of customer problems using the relevant tools and systems and methodology
•Manage end to end all calls logged, providing regular updates to customers on call status
•Complete follow-up actions as appropriate
•Invoke Escalation Procedures within defined time frames
•Adhere to Policies & Procedures
•Work to achieve individual and team goals
•Protect confidential and sensitive information and materials
•Observe strict compliance to licensing, copyright and trademark legislation
•Accomplish other duties as required
•Previous experience in Service-desk.
•Graduate / undergraduate third-year student in computer science - an advantage
•High technical personal level
•Service oriented approach
•Fluent English (verbal and writing)
•Attend to work full time job
•Attend to commit for 1 year
http://jobswipe.co/anonymous?job=553e3c599a651f26335f5f63

לפרטים הצטרף-קבוצת משרות היי-טק בין חברים




Service clientele

Avis a tous: Nous embauchons!!

Société spécialisée dans le domaine du JEU EN LIGNE à Tel-Aviv recherche des personnes francophones expérimentées dans le domaine du service clientèle et de la vente.

Description : Le poste consiste à être en relation avec des clients au téléphone, email et chat en live. Au sein du service clientèle, vous serez en charge, du suivi de nos joueurs, de les fidéliser et de leur proposer des offres commerciales par téléphone

Profil: français langue maternelle, Sens relationnel, commerciale et esprit d'équipe smile emoticon
Disponibles en semaine/ week-end (rotation)/ et fetes, au minimum 4 Shift/gardes par semaine
Disponibles pour travailler au minimum 2 nuits par semaine et un vendredi ou samedi par semaine.
Expérience dans le domaine du service clientèle Une expérience en télémarketing est un plus. Bonnes connaissances des outils informatiques

Envoyer votre CV en français ou anglais a hr@third-planet.biz


http://jobswipe.co/anonymous?job=553e417d9a651f26335f6029

לפרטי המשרה


C++ RT Developer

למייל: testpro1@testpro-int.com בצירוף מספר המשרה: JB-600

מפתח/ת C++ - RT - בעל/ת כ-2-4 שנות ניסיון לחברה ביטחונית בצפון.

דרישות:
C++ RT APP
עבודה בסביבת Windows
ניסיון מעשי ב- VxWorks
ידע ב - ARM
יתרון - עבודה בסביבת Embedded
יתרון - בעל/ת סיווג בטחוני צבאי או אזרחי
יתרון - יוצא/ת תעשיות צבאיות כגון - אלביט/יחידות המחשב של צה"ל
http://jobswipe.co/anonymous?job=553e4e90851c601f44917e50

שחזור ראיון עבודה מחברת Checkpoint


1

1
http://jobswipe.co/anonymous?job=553e50b2851c601f44917e66

מצא משרות הייטק נוספות בקבוצת הלינקדאין-משרות הייטק בין חברים


2

2
http://jobswipe.co/anonymous?job=553e50bf851c601f44917e67

הכנס לכאן וקרא מה שואלים בראיון עבודה בחברת F5

No comments:

Post a Comment